Polski Serwis Mobile Suit Gundam


Super Robot Wars Neo (Wii)

Gamer2002

  • Newbie
    • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
dnia: Czerwiec 15, 2009, 22:46:57
http://www.suparobo.jp/srw_lineup/srw_neo/index.html

Mazinger Z
Great Mazinger
Juushin Liger
New Getter Robo
Sengoku Majin Goshogun
NG Knight Lamune & 40
Ginga Senpuu Braiger
Zettai Muteki Raijinoh
Genki Bakuhatsu Ganbaruger
Nekketsu Saikyou Gosaurer
Kanzen Shouri Daiteioh
Shippu! Iron Leaguer
Kidou Budoten G Gundam
Hao Taikei Ryu Knight

Okey, Wii to konsola dla dzieci więc rozumiem ze ponad połowa to bajki dla dzieci z mechami pilotowanymi przez dzieci...
Tylko że jak oni mają zamiar wsadzić tutaj New Getter Robo który jest krwawym mordobiciem z mechami a główni bohaterowie to zabijaki?
Poza tym, jedyny Gundam to G... Może przynajmniej z tej okazji będzie więcej ludzi z G i pojawi się Gundam Magnat? =D


Gamer2002

  • Newbie
    • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2009, 13:41:38


Gamer2002

  • Newbie
    • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2009, 12:15:58
http://superrobotwar.wordpress.com/2009/08/22/famitsus-super-robot-wars-neo-scans/#comments

skan z magazynu

informacje na temat gameplaya
Cytuj
Siege System

The area around a unit is divided into 4 sections. When ally units surround the enemy at these sections, the attack power of your units grow as you target such enemy.

2 examples:

1. surround with 2 units: the 3rd attacking unit gains 30% attack up and 20% accuracy up
2. surround with 4 units: the 5th attacking unit gains 60% attack up and 50% accuracy up

Seishin Level

The usual seishin system gains levels that will change its effectiveness or cost. As an example, the Lock-on seishin costs less the higher the level.

Also, the scans shows that a unit can choose which seishin to use even during enemy turns, before choosing a reaction to an attack.


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 04, 2009, 13:12:36
10min zwiastun - http://www.youtube.com/watch?v=Wret4QGO6ZY

Zmiany w systemie cieszą, ale niektóre rozwiązania wydają się dziwne (seishiny w turze wroga? wtf?). Nie podoba mi się zupełnie dobór serii (większość to bajki dla dzieci, widać, że gra na Wii), a grafika, nie ukrywajmy, jest nędzna. Czasami mam wrażenie, że Wii jest słabsze sprzętowo od GameCube. No chyba, że producenci się już nawet nie starają.

Aha, i znowu wykorzystali dźwięki i grafikę z poprzednich odsłon.


Gamer2002

  • Newbie
    • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 05, 2009, 19:58:46
Co do grafiki - to przypomnij sobie jak było z SRW na GC i DC właśnie :P Pod tym względem jest wielki skok i może to ogołocili by nie było problemów z lodingiem.

Cytuj
większość to bajki dla dzieci, widać, że gra na Wi

Bo Wii to konsola dla dzieci i każda gra na Wii jest dla dzieci

:P


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 05, 2009, 20:37:08
Cytuj
Co do grafiki - to przypomnij sobie jak było z SRW na GC i DC właśnie
W GC było tak samo. Może nawet lepiej, gdyż mapa była w zwykłym 2D, a nie paskudnym 3D. Wii teoretycznie powinno być od GC nieco mocniejsze, ale panowie z Banpresto chyba o tym nie wiedzą.

Cytuj
Bo Wii to konsola dla dzieci i każda gra na Wii jest dla dzieci
Konsola dla dzieci? Tak. Ewentualnie dla rodziny i krótkiej zabawy ze znajomymi. Że nie każda gra gra taka jest to chyba oczywiste, jednak wyjątek potwierdza regułę.


Gamer2002

  • Newbie
    • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 05, 2009, 22:36:11
Cytuj
Może nawet lepiej, gdyż mapa była w zwykłym 2D, a nie paskudnym 3D. Wii teoretycznie powinno być od GC nieco mocniejsze, ale panowie z Banpresto chyba o tym nie wiedzą.
A czy w GC mogłeś się przebijać jak Getterem 2 przez grupę przeciwników na mapie jednocześnie poruszając się? Uwzględnienie przeszkód w typie gór przy ataku co chyba było widoczne na trailerze? I, o ile się nie mylę, mieć na mapie jednostki w skali?
Wii jest konsolą nowych/niecodziennych zastosowań gemeplayowych. Idealna okazja by Banpre sobie poeksperymentowało.  I ogólnie do Wiilota pasuje bardziej mapa 3D niż 2D.

Cytuj
Konsola dla dzieci? Tak.
Myślę, że jednak określenie "dla dzieci od lat 3 do 99"  bardziej pasuje do Wii ;)

Co prawda obsada Neo jest jaka jest, ale lata 90 są niewyeksploatowane, więc co szkodzi raz wcisnąć parę dziwadeł reprezentujących ten okres do jednej gry i dodać komponujących się z resztą oryginalnych? Jedynie z czym mam problem to z mieszaniem do tego gore NGR.


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 05, 2009, 22:49:37
Cytuj
A czy w GC mogłeś się przebijać jak Getterem 2 przez grupę przeciwników na mapie jednocześnie poruszając się? Uwzględnienie przeszkód w typie gór przy ataku co chyba było widoczne na trailerze? I, o ile się nie mylę, mieć na mapie jednostki w skali?
Czytaj uważnie. Cały czas mówię o grafice, nie gameplay'u. Nowe rozwiązania prezentują się ciekawie, ale oprawa AV sprawia wrażenie wczesnego okresu PS2, szczególnie właśnie mapa 3D. Choć grafika to nie wszystko, nie lubię gdy producent idzie sobie na łatwiznę wykorzystując stary silnik, lub tworząc grafikę niczym z poprzedniej generacji konsol. W OGs czy MX jeszcze dało się to znieść, biorąc pod uwagę, że całość ukazana była z dość dalekiej perspektywy (tylko pustka bolała). Tutaj jak widać na trailerze większość rzeczy oglądamy z bliska, a kiepskie tekstury i puste otoczenie dają mimo wszystko po oczach.

Cytuj
Wii jest konsolą nowych/niecodziennych zastosowań gemeplayowych. Idealna okazja by Banpre sobie poeksperymentowało.  I ogólnie do Wiilota pasuje bardziej mapa 3D niż 2D.
Do strategii wystarczy kursor - czy operuje się gałką czy wiilotem czy myszą to bez różnicy. A Wii to zabawka rodzinna, której naprawdę interesujące gry można policzyć na palcach jednej ręki (a właściwie nawet liczyć nie muszę, gdyż nic do głowy mi obecnie nie przychodzi). Przy produkcjach "family-friendly", kolejnych popierdółkach do pomachania 5min Wiilotem, oraz ogólnej otoczce gier niczym najnowszy "dziecinny" SRW, ciężko mi pozbyć się wrażenia, że Wii jest konsolą dla bardzo specyficznego odbiorcy.


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 19, 2009, 20:55:27
Ten sam zwiastun co wcześniej tylko z muzyką serii - http://www.youtube.com/watch?v=2Pi2dSX8RvE

5:58 - PARTY HARD ;p


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #9 dnia: Listopad 16, 2009, 21:55:50
http://www.youtube.com/watch?v=Y36bGZg8JaQ - Party hard!

http://www.youtube.com/watch?v=swq4hbmxkcw

Obejrzałem parę filmów. Ta gra jest brzydka, wręcz paskudna. Serio, mam wrażenie, że GC wyglądał o wiele lepiej. Czy Wii aby nie powinno mieć lepszych od niego bebechów przypadkiem?