Super Robot Taisen - Temat Ogólny

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Wrzesień 04, 2006, 15:39:39
Hmm... u mnie sentyment wygrał przez co drużynę w MX'ie mam już ustaloną. Są to Eva 00,01,02, Daimos, RahXephon, Zeta, ZZ, Nu Gundam, Hyaku Shiki Kai, God Gundam, Nobel Gundam, Rising Gundam, Original oraz dwa samolociki (z daimosa i to coś zdouble zety) jako te uzupełniające HP i EN. Mimo, że nie jest to idealna drużyna to radzę sobie dobrze. Jedyna wątpliwa obecność to Eva 00 bo specjalnie mi nie pomaga. Rising Gundam jest dobry jako wsparcie. Nobel Gundam może walnąć z God Gundamem Double God Finger.
Aczkolwiek słyszałem, że najlepszy to jest w grze Zeorymer. Chociaż nie grałem nim nic. Zachowam sobie na New Game + ;p.
Ech, teraz na zgranie na HDD czekają SRT Impact, Alpha 2 i Alpha 3... A został mi tylko miesiąc wakacji ;>

HDTV... marzenie ;>

Count: Rain ma ressuply'a? O której części mówisz? J na GBA? Bo w MX zdaje się ma tylko skilla odnawiającego 2000HP.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Wrzesień 04, 2006, 15:55:17
w J ma conajmniej 1 (albo dajacego hp albo ene) bo nie jestem pewny czy oba bo z reguly jej nie uzywam, ale i tak w J lepszy (bo ma oba) jest Blue Earth (z tekkaman blade) od tego, poza tym na wyzszych lvlach Aki i Milly maja dobre seishiny (miedzy innymi "move again")
ja bym jednak odstawil sie od G gundam i wziol sie za inne ;p - niektore naprawde sa fajne (ale nadesico nie przekonuje mnie mechami chociaz sam statek jest dobry ;p)

Zeorymer ma fajny map atack (4pola promienia bodajze - swietne jesl sie uzywa Invincibility i Flash) ale nie moze z nikim robic combo wiec to go oslabia - a Great`a ciezko zdobyc w J wiec nie jestem w stanie powiedziec jaki jest (Bonta-kun jest fajny x) )

musze zagrac w mx`a bo nie wiem jak tam sa pozmieniane zdolnosci i seishiny ale jak to teraz zrobic...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Wrzesień 04, 2006, 16:12:46
Kupić PS2 ;>

Co do G Gundama w SRT:J to mnie się tam wydał dość słaby. Niby super robots a bardzo łatwo padają. Co prawda nie zaszedłem daleko (30 misja zdaje się) ale póki co drużynę składam z jednostek Seeda, FMP, Shining Gundama, Tekkamana, i paru wspomagających. Super Robots tam nie używam bo osobiście wolę postawić na zwinność niż wytrzymałość. Zresztą te wcale takie mocne w tej części się nie wydają.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Wrzesień 04, 2006, 17:31:47
hmm seedowe sa przez bardzo dlugi czas kijowe... dopiero jak sie meteory dostaje to jak cie moge (po 13k hp conajmniej maja jesli sie ich dobrze ulepsza)

Blade fajna sprawa (szczegolnie Double Vol Tekka z Rapier)

polecam zagrac sobie tak:

Fav serie: Mazinger/Seed/Tekkaman + babka original w strzelajacym mechu(ten co ma najmniej hp na poczatku)

od samego poczatku pakowac cala kase w mazingera (ulepszenia przejda na KS`a)

i jak go podpiescimy to tak :12.250hp 475energii okolo 160speeda i ponad 3k defa - mieso armatnie zadaje mu po 10obrazen (jesli zamontujemy mu Large bariera to n/c wogle) do tego jak ma max upg broni to po 10k z czegokolwiek bez criticala no i praktycznie 3strony atakow do wyboru...

Blade jest dobry jesli pojdziemy ciagle trasa archangela bo w radamy wchodzi jak w maslo

seed = tylko athrun+kira cala reszta ssie... (deakka sie nawet na support nie nadaje)

(cagali ma fajny atak w rouge iwsp ale i tak wszyscy poza kira i athrunem sa z dupy =/)

a g gundam w srtj to naprawde porazka =/ szkoda w nich pieniadze pakowac wogle (bo 7unitow praktycznie maja...)

w skrocie: te jednostki co maja ze soba combo a sa tanie w ulepszaniu sa najlepsze
i jesli planujesz ulepszac statek to tylko nadesico bo lepsze map ataki


a ps2 bym se kupil gdyby nie to ze --> planuje zakup laptopa no i czesc z gier da sie emulowac na kompie (ale i tak czekam na Devil May Cry 3 pc version (juz lada dzien !))
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Wrzesień 04, 2006, 17:53:27
Bo ja wiem. Ja dość sporo inwestowałem w Strike'a to wrogowie prawie zawsze mają skromną ilość % przy szansach na trafienie. A DMG maszynka zadaje niemały. Do tego używałem Sky Graspera z Launcherem. Głównie jako support. Ale póki co przestałem grać gdy dorwałem MX'a. Teraz tylko muszę dorwać od brata kieszeń aby zgrać pozostałe części na hdd ps2 ;>.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Listopad 25, 2006, 17:08:55
Może nie do końca Gundam, ale wyszedł Super Robot Taisen Original Generation 2 w wersji (U).

Torrent dla leniwych - http://isohunt.com/download/14977167/dogz+5
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Grudzień 02, 2006, 11:55:31
eee og2 po angielsku no to jest cos...

nie ma to jak wreszcie ujrzec porzadne animacje mechow a do tego ta fabuła fiu fiu... nie moge sie doczekac az skoncza anime OG i wezma sie za OG2...

edit.

a skoro o samej grze OG mowa to niedługo ukaze sie OG na ps2 (czesc 1+2 złączone) i tutaj nawet nie straszne sa krzaczki bo dialogi sie zna z wersji gba...

http://youtube.com/watch?v=D7I5trgpZ7I - video (głosy troche do postaci nie pasuja szczegolnie u kobiet =/ Lefina powinna miec młodszą seiyu)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 28, 2006, 20:05:18
From Gunota

Niech szybko zrobią emulator NDS ;>

Graficznie sądzę, że będzie nieco ulepszony engine SRT:J z GBA i zapewne wykorzystanie stylusa jako kursor czy coś. Dziwne tylko, że w 90% ukończone a nie ma jeszcze screenów.

Nadesico PoD, FMP, Astray... tylko Universal Century, Daimosa i Evangelionów mi brakuje ;>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Grudzień 29, 2006, 11:31:02
osh ty tekkaman blade II tego wlasnie chcialem w srt T_T

Fav Battleship : Ruri`s Nadesico-B & C ("baka baka mina baka ^_^") - o ile bedą
Fav Team: Tallgeese III / Freedom Meteo / Justice Meteo / 5tekkamanow (ślini sie...) (ciekawe czy Dead`a bedzie sie dało zdobyć?) / Mazinkaiser no i Shin Getter =F

oby original mechy byly ciekawe no i ~60scenario (jesli nie zrobia puzzle mode to im nie wybacze =F) (nie pogniewam sie tez jesli Yzaka i Deakke bedzie mozna wsadzic w Freedoma & Justice`a tak jak w SRWA3...)

trzeba bedzie sie podszkolic w czytaniu japonskich znakow (mam slownik w domu ;p) i moze bedzie sie cos rozumiec z fabuły (szczegolnie interesi mnie rozmowa Kiry z "bratem") no i to jak rozłożą akcje na 10lat przerwy (chodzi tu o Tekkaman I i II bo w takim STR:J na poczatku sa CHYBA (tyle powinno byc do BP) 2lata "skoku" aby wyrównac fabułe Nadesico i Brain Powerd)

a co do emulatora DS to niedlugo powinien wyjsc taki co juz dosc sporo gier bedzie trawił (wreszcie SD Gundam G Gen DS...)

From http://www.ndsemulator.com/
Cytuj
NO$gba - No Cash Gameboy Advance emulator starting from version 2.2 contains some NDS emulation support so soon it will be added to our website (v2.3 contains almost full NDS emulation support including 3D) Major Missing Features in NO$GBA DS Emulator are: Sound, and WLAN emulation are still missing. Sound should be relative easy to implement. WLAN should be quite simple, too. Need a second NDS console for testing communications. Also you will need a original NDS BIOS file for commercial games that is encrypted ROM-images. (Don't worry - we will help you with getting the BIOS rom file)


EDIT

poszperałem troche i patrzcie co znalazłem :D

http://img404.imageshack.us/img404/6465/srww01or9.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/4448/srww02md3.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/6718/srww03gg0.jpg

http://img184.imageshack.us/img184/1856/srww04wj5.jpg

z tego co widze silnik J jest praktycznie bez zmian ale teraz przy uzywaniu map ataku i ogladaniu animacji mamy dopisane MAP (czego nie bylo ;p)
Yumi`s Reactor Voltekk pieknie wyglada <ślini sie>, mechy prezentuja sie ładnie nie da sie ukryc (chociaz Gaogaigar jakis taki brzydki jest...)

wyczytałem tez na pewnym forum ze jest duza szansa na ukazanie sie angielskiej wersji tej gry ale poki co brak 2 licencji (gao final i mkaiser- ten 2gi nie jest pewny)

Kolejny edit
tym razem pozostałe screeny z gazetki w rolach głownych nadesico + pod & fmp ;p (sporo atakow ma nowy wygląd ot chocby Nadesico`s PTC czy shotgun attack u arbalesta z lambda drive`em odpalonym)
http://img46.imagevenue.com/view.php?im ... _512lo.jpg
http://img23.imagevenue.com/view.php?im ... _324lo.jpg
jeśli przestaną działać linki zamieszcze znowu bo mam obraz na dysq na wszelki wypadek
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:12:50
to na co wszyscy czekali !

http://www.youtube.com/watch?v=pWCLTq2MnN0

TV comercial O_O
jezu jak to pieknie wyglada a uzywa przeciez silnik z J (cieszy mnie ze Freedom & Justice maja combo jak w a3 - przynajmniej tak wyglada) (ciekawe czy Lowe + Gai = jakis combo?)

Lambda Drive sie pięknie aktywuje... no i Lightning Eagle (tak to sie chyba zwie poprawnie) Blade`a w TII ...

z tego co widze to dolny screen pokazuje hp/nrg unitow podczas animacji (bo te paski znikaja)

a i odnosnie Originalsow - tym razem bedzie cała rodzina chociaz piloci beda dzieciakami (1pilot (Kazuma 14y.o male) + subpilot (Mihiro 10y.o female)) potwierdzony jest 1 Real Robot original z "ma" mode co do 2giego nie ma pewnosci jeszcze chociaz w.g plotek mial byc Original Battleship (i moze tak jest bo mostek raczej ciezko pomylic z głowa mecha)

link:
http://allgames.gamesh.com/srw/images/w-1.jpg
zmieniajcie koncowke linku (chodzi o cyfre) az do 15 (pociety obraz glowny zeby lepiej poczytac)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:22:47
Jak dla mnie poszli na łatwiznę. Grafika słaba jak na NDS, brak voice-actingu, stawiam, że o dobrą muzykę też się nie postarają... Po prostu klon wersji GBA z dodatkowym ekranikiem. Wstyd... szczególnie biorąc pod uwagę faktyczne możliwości konsolki.

No ale w końcu to SRW, jak nie spieprzą systemu i dadzą ciekawe misje to z pewnością będzie warte zagrania (jak ktoś jest szczęśliwym posiadaczem NDS). Co też takie oczywiste też nie jest bo niestety większość misji zwykle sprowadza się do zniszczenia wszystkiego na mapie + posiłków + bossa. We'll see...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:40:52
Cytat: "Suavek"
Jak dla mnie poszli na łatwiznę. Grafika słaba jak na NDS, brak voice-actingu, stawiam, że o dobrą muzykę też się nie postarają... Po prostu klon wersji GBA z dodatkowym ekranikiem. Wstyd... szczególnie biorąc pod uwagę faktyczne możliwości konsolki.
a czy przypominasz sobie jak wygladał pierwszy SRW na GBA ? a poźniej spójrz jaka różnica jest do J i to wszystko na 1 konsoli wiec z DS moze byc podobnie

Cytuj
No ale w końcu to SRW, jak nie spieprzą systemu i dadzą ciekawe misje to z pewnością będzie warte zagrania (jak ktoś jest szczęśliwym posiadaczem NDS). Co też takie oczywiste też nie jest bo niestety większość misji zwykle sprowadza się do zniszczenia wszystkiego na mapie + posiłków + bossa. We'll see...

srw jest chyba gra ktorej sie nie da "spieprzyc" niewazne jak kijowy bedzie system i tak sie bedzie dało jakos w to grac i nie wazne ile razy bedzie trzeba wszystko rozwalic i tak bedzie ciekawie
no przydalo by sie zeby dodali "Battle Mastery" z OG - bo to było dość ciekawe czasem ciezko bylo zdobyc na 1wszej grze (oczywiscie puzzle mode nadal musi byc)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:50:43
Cytuj
a czy przypominasz sobie jak wygladał pierwszy SRW na GBA ? a poźniej spójrz jaka różnica jest do J i to wszystko na 1 konsoli wiec z DS moze byc podobnie
Tyle, że pierwszy SRW na GBA nie wykorzystywał żadnego silnika poprzedniej odsłony. Tymczasem SRT:W to istny odgrzewany kotlet, bez jakichkolwiek prób urozmaicenia... Przecież NDS to na tyle silna konsolka, że po odpowiedniej pracy można by osiągnąć grafikę dorównującą Alpha 1 z PSX... Gdyby nie fakt, że jest to ten sam engine co z GBA to bym nie marudził, ale niestety ten zabieg się powtarza na NDS coraz częściej (Kirby, Harvest Moon itp...).

Cytuj
srw jest chyba gra ktorej sie nie da "spieprzyc" niewazne jak kijowy bedzie system i tak sie bedzie dało jakos w to grac i nie wazne ile razy bedzie trzeba wszystko rozwalic i tak bedzie ciekawie
Typowa gadka fanboy'a :> (no offense).
Nie za bardzo rozumiem taki tok myślenia. Jak dla mnie właśnie system i misje są w SRT najistotniejsze (skoro nie rozumiem dialogów). Gdyby każda misja sprowadzała się do rozwalenia wszystkiego a system opierałby się o komende 'attack' to ja dziękuję. Nawet fotorealistyczna grafika by mnie nie przyciągnęła. Ja ciągle mam nadzieje, że patent z atakiem kilku wrogów ustawionych w linii znany z SRT:J przejdzie do kolejnych ewentualnych odsłon.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Luty 07, 2007, 13:02:41
http://www.youtube.com/watch?v=5pyDqBbA97Y - znalezione przypadkiem na youtube.

Dziwne, że muzyki tym razem nie zrobił JAM-Project skoro już normalna jest.

Grafika niespecjalnie się różni od wersji GBA (pfff). Mam nadzieje, że muzyka będzie lepsza bo to zawsze była dobra strona SRW. Dźwięki niespecjalnie powalają. Voice-actingu brak (!).

Miło, że postacie z anime będą miały jakieś łączane ataki (Mazinkaiser i Getter). Ciekawe też czy jakieś zmiany w systemie się pojawią.

Miło by też było gdyby Prince of Darkness był nieco dłużej grywalny niż w MX...

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=c2pTub4DAEg

Sterowanie stylusem - chwała im za to.


BTW. wie ktoś kiedy premiera Original Generations na PS2? Miała być chyba w styczniu ale iso nigdzie nie widzę.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Luty 07, 2007, 18:42:57
no no combo zaczynaja wygladac ciekawie... najbardziej mi sie chyba podoba ten w wykonaniu Blade`a i Aki a nastepnie Getta Tomahawk/Kaiser Blade (co znaczy ze MK ma ruchy z J - na szczescie bo te w alpha byly do dupy...) ciekawe czy jest szansa na nowy combo druzyny z fmp...

fajnie tez wygladaja animacje G-boysów a brak voice actingu da sie jakos przezyc moze w kolejnej wersji cos z tym zrobia... (i tak czasami ciezko wogle zrozumiec ze mowia po japonsku =F) chociaz w "niektorych" dialogach by sie czasami przydalo tak jak to w alpha bylo... (szczgolnie chcialbym słyszeć dialog Gaurona z Sousuke z TSR)

bola mnie jedynie modele niektorych jednostek (szczegolnie astrayowych (patrz gold frame)) no ale coz na silniku J nie moge za duzo wymagac ;p

odnosnie drugiego linka to mnie nie interesuje tak bardzo sterowanie stylusem (nie przypuszczam zebym stał sie posiadaczem DS wiec tylko emulator) ale za to interesuje mnie jakie bonusy beda z tego ze procz W w DSie bedzie siedział jeszcze kartridź z gier gba... (a szczegolnie w przypadku tych z OG O_O)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »