Polski Serwis Mobile Suit Gundam


Gundam 30th

Broken Fang

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1176
  • Zeon Axis
    • Zobacz profil
    • http://www.wielkieroboty.blogspot.com
Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 08, 2009, 15:56:01
Yoko Kanno+Tomino= Turn A Gundam :)

Ciekawe, Ciekawe.. chociaż animacja w ogóle mi się nie podoba :/. Za bardzo grę przypomina i gorsza na pierwszy rzut oka od tej z Igloo.


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:26:52
http://www.youtube.com/watch?v=Ky5G5cwN9N4 - Ring of Gundam

Pomijając fakt, że nie mam zielonego pojęcia o co chodzi, to meh. Taki kolejny Evolve.


Broken Fang

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1176
  • Zeon Axis
    • Zobacz profil
    • http://www.wielkieroboty.blogspot.com
Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 10, 2009, 14:42:28
AAA, więc to jest Ring of Gundam, szczerze powiedziawszy spodziewałem się czegoś krótkiego, ale trwającego coś koło 30min.

Mam taką cichą nadzieje, że to zapowiedź czegoś większego, bo mi się bardzo podobało... tylko, żebym coś jeszcze rozumiał  ???


trzycha

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 757
  • Leniwiec
    • Zobacz profil
    • Polski Serwis Mobile Suit Gundam
Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 10, 2009, 20:55:59
http://www.youtube.com/watch?v=Ky5G5cwN9N4 - Ring of Gundam

Pomijając fakt, że nie mam zielonego pojęcia o co chodzi, to meh. Taki kolejny Evolve.

True
Może ktoś da z subkami kiedyś to zrozumiemy o co im chodzi
War... War never changes...


trzycha

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 757
  • Leniwiec
    • Zobacz profil
    • Polski Serwis Mobile Suit Gundam
Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 12, 2009, 12:34:23
http://ngeekhiong.blogspot.com/2009/09/11-scale-gundam-rx-78-2-statue.html
To się nastał w parku :)
Ciekawe czy rozbierają go całkowicie czy gdzieś przenoszą.
War... War never changes...


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 12, 2009, 14:23:14
Juz na poczatku tego projektu wspominano, ze nie bedzie ona stala ciagle w tym samym miejscu. Ale co do nastepnego miejsca jej stania to juz nic nie wspominali...


Broken Fang

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1176
  • Zeon Axis
    • Zobacz profil
    • http://www.wielkieroboty.blogspot.com
Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 12, 2009, 17:44:56
Może stworzą coś takiego jak Ghibli Muzeum, albo Muzeum Godzilli. Gundam to dosyć znana seria, więc kto wie :D.


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #37 dnia: Październik 03, 2009, 18:18:12
Wywiad z Yoshiyuki Tomino jaki mial miejsce na tegorocznym NYAF (New York Anime Festival):
http://news.toonzone.net/articles/31206/nyaf2009-yoshiyuki-tomino-qampa-panel-report


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 14, 2009, 13:22:44
Z okazji 30-lecia zostana wydane dwie kompilacje muzyczne.
Pierwsza to zbior  openingow i endingow ze wszystkich serii gundam. Calosc zostanie wydana w dwoch czesciach na plyta DVD. Pierwszy obejmie lata 1979-1999, a drogi 2002-2009.
Cena kazdego zestawu to ok. 30$
http://gabrielarobin.com/1795/gundam-30th-anniversary-commemoration-dvd-oped-compilation

Druga kompilacja zawierac bedzie zestaw utworow wystepujacych w serii ale nie bedacych opening lub ending themem z danej serii. Lacznie ma byc 145 utworow na 10 plytach. Cena oczywiscie adekwatna do rozmiarow kompilacji, czyli ''jedyne'' 317$
http://gabrielarobin.com/1795/gundam-30th-anniversary-commemoration-dvd-oped-compilation


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 14, 2009, 13:48:02
Ciekawi mnie ile Sunrise i inne wydawnictwa zarabiają na fanach kupujących takie duperele po tak astronomicznych cenach. Ja rozumiem fascynację anime, ale wydawanie pierdyliarda totalnych głupot tylko aby wyciągnąć od fanów kasę jest lekko chore. Tudzież chorzy są ludzie, którzy to kupują ("ZOMG cztery piosenki w ogóle nie związane z Gundumbem w wykonaniu jakiegoś voice-actora!!!1one MUST HAVE!!!1onejeden").


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 14, 2009, 13:54:52
Skoro nadal wydawane sa takie rzeczy to moze to tylko oznaczac, ze sprzedaz jest na zadowalajacym poziomie i im sie to oplaca ciagnac dalej. Zreszta plyty z muzyka to jeszcze moga byc ale z tego co pamietam to na blogu NgeeKhiong wspominano jakies dwa miesiace temu, ze z tej samej okazji maja wydac limitowana edycje emblematow kazdej organizacji militarnej ze wszystkich odslon serii. A cena tego zestawu byla kosmicznie wysoka. Ale pewnie i tak zeszly wszystkie egzemplarze...
Tez lubie kupic raz za kiedy cos zwiazanego z moimi ulubionymi seriami, ale nie trace przy tym glowy. DVD z anime, plyta z muzyka (jesli jest fajna do sluchania), model lub tez ladny artbook tak, o ile cena nie jest jakas kosmiczna i warte jest to kupienia. 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2009, 13:58:20 wysłana przez Paliodor »


Suavek

  • Administrator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 14, 2009, 14:18:14
No dobra, ale czy ludzie (Japończycy) są naprawdę tak tępi, iż nie potrafią zauważyć, że są zwyczajnie robieni w konia? Wychodzi anime - OK, fajnie, będzie DVD, zapewne soundtrack, modele i jakieś artbooki. Ale wszystko to jest jakoś beznadziejnie rozdrabniane - soundtrack wydają na kilku płytach, do tego dorzucają single, potem robią jakieś popierdółki pokroju utworów nagranych przez voice-actorów, następnie coś w stylu the best of, składanki, kompilacje itp. itd. To samo z filmami kompilacyjnymi - jaki jest ich cel? Skracają anime, dodadzą parę nieszczególnych scen i sprzedadzą fan(boy)om w cenie zwykłego boxa anime. Nie zapominajmy o innych specialach, figurkach czy poduszkach z roznegliżowanymi bohaterkami (tego ostatniego pojąć niestety nie potrafię).

Mnie się wydawało, że takich kompilacji utworów muzycznych z Gundama było już mnóstwo. I co, teraz co pięć lat z okazji kolejnej rocznicy będą wydawać kolejne aktualizacje? 300$ za jakiś losowy zbiór? To już naprawdę wolę sobie kupić oficjalny soundtrack tych serii, które faktycznie lubię, aniżeli tracić prawie 1000zł w przeliczeniu za zestaw, z którego raptem mały procent całości faktycznie będzie mi się podobał. Bo nie ukrywajmy, mało który Gundam miał na tyle dobrą muzykę, że w dzisiejszych czasach dałoby się jej słuchać w całości - nowsze serie, owszem, ale te stare to się dobrze sprawdzają najwyżej jako BGM.

No ale prawda jest taka, że próbuję w tym momencie znaleźć sens w postępowaniu Japończyków - narodu, którego zachowania pojąć się zwyczajnie nie da. No cóż, jeśli ich stać to niech im będzie - w końcu i tak nic z tych rzeczy nie zostaje wydane poza granicami ich kraju. Ciekawe tylko co zrobią gdy już faktycznie ich populacja przestanie rosnąć w związku z kolejnymi poduszkami i masturbatorami Hello Kitty.


FAiM

  • Full Member
    • Wiadomości: 235
    • Zobacz profil
    • http://www.manga-nippon.prv.pl
Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 14, 2009, 15:54:31
Z okazji 30-lecia zostana wydane dwie kompilacje muzyczne.
Pierwsza to zbior  openingow i endingow ze wszystkich serii gundam. Calosc zostanie wydana w dwoch czesciach na plyta DVD. Pierwszy obejmie lata 1979-1999, a drogi 2002-2009.
Cena kazdego zestawu to ok. 30$
http://gabrielarobin.com/1795/gundam-30th-anniversary-commemoration-dvd-oped-compilation
Eee... ale to już wyszło w sierpniu (nawet sam o tym pisałem). Już zdążyłem zapomnieć, że to oglądałem...

Cytuj
Druga kompilacja zawierac bedzie zestaw utworow wystepujacych w serii ale nie bedacych opening lub ending themem z danej serii. Lacznie ma byc 145 utworow na 10 plytach. Cena oczywiscie adekwatna do rozmiarow kompilacji, czyli ''jedyne'' 317$
http://gabrielarobin.com/1795/gundam-30th-anniversary-commemoration-dvd-oped-compilation
To dopiero 24 stycznia... a teraz, znaczy się 16 grudnia, ma wyjść "GUNDAM 30th ANNIVERSARY GUNDAM SYMPHONY":
??1
1. Sky high! ~featuring!?? ()
2. Sorrow soldiers ~featuring ?? (???II ?)
3. A sign of Zeta ~featuring ?Z? (?Z?)
4. Requiem ()
5. The victory ~featuring ?STAND UP TO THE VICTORY~??~? (??V?)
6. Fighting spirits (???G?)
7. Believe in love ~featuring ?JUST COMMUNICATION? (?W???)
8. The friendship (???SEED?&???SEED DESTINY???)
9. War and Peace (???00???)
10. The Symphony (??)

??2
1. GUNDAM SYMPHONY ?The Symphony?


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 14, 2009, 17:15:16
No dobra, ale czy ludzie (Japończycy) są naprawdę tak tępi, iż nie potrafią zauważyć, że są zwyczajnie robieni w konia? Wychodzi anime - OK, fajnie, będzie DVD, zapewne soundtrack, modele i jakieś artbooki. Ale wszystko to jest jakoś beznadziejnie rozdrabniane - soundtrack wydają na kilku płytach, do tego dorzucają single, potem robią jakieś popierdółki pokroju utworów nagranych przez voice-actorów, następnie coś w stylu the best of, składanki, kompilacje itp. itd. To samo z filmami kompilacyjnymi - jaki jest ich cel? Skracają anime, dodadzą parę nieszczególnych scen i sprzedadzą fan(boy)om w cenie zwykłego boxa anime. Nie zapominajmy o innych specialach, figurkach czy poduszkach z roznegliżowanymi bohaterkami (tego ostatniego pojąć niestety nie potrafię).

Mnie się wydawało, że takich kompilacji utworów muzycznych z Gundama było już mnóstwo. I co, teraz co pięć lat z okazji kolejnej rocznicy będą wydawać kolejne aktualizacje? 300$ za jakiś losowy zbiór? To już naprawdę wolę sobie kupić oficjalny soundtrack tych serii, które faktycznie lubię, aniżeli tracić prawie 1000zł w przeliczeniu za zestaw, z którego raptem mały procent całości faktycznie będzie mi się podobał. Bo nie ukrywajmy, mało który Gundam miał na tyle dobrą muzykę, że w dzisiejszych czasach dałoby się jej słuchać w całości - nowsze serie, owszem, ale te stare to się dobrze sprawdzają najwyżej jako BGM.

No ale prawda jest taka, że próbuję w tym momencie znaleźć sens w postępowaniu Japończyków - narodu, którego zachowania pojąć się zwyczajnie nie da. No cóż, jeśli ich stać to niech im będzie - w końcu i tak nic z tych rzeczy nie zostaje wydane poza granicami ich kraju. Ciekawe tylko co zrobią gdy już faktycznie ich populacja przestanie rosnąć w związku z kolejnymi poduszkami i masturbatorami Hello Kitty.
Wiem, o co ci chodzi. Ale co zrobisz takie sa juz prawa rynku, ze jak wyjdzie jakis film\serial\gra to trzeba zarobic na niej jak najwiecej sie da. Z tego calego zalewu roznorakich dodatkow i gadzetow trzeba tylko wylowic te bardziej wartosciowe, ktore szczerze bede moze stanowily doslownie kilka procent , a reszte to mozna sobie smialo odpuscic.
Co sie tyczy tych skladanek to ja osobiscie bym jej nie kupil, tak jak juz wspomniales tylko pare serii posiada muzyke, ktora nadaje sie do sluchania, glownie te nowsze. Wiec po co wywalac tyle kasy, skoro rownie dobrze, moge sobie taniej kupic skladanke ''The best off'' z danej serii i bede mial tylko utwory ktore lubie. Ot ta kompilacja za 300$ raczej skierowana bedzie to najwiekszych fanow serii i kolekcjonerow.
I tak co jakis czas wychodza rozne edycje tego typu. Tak samo jest z utworami z roznych serii Macross. Taka to juz polityka, ze poprzez stopniowe wydawanie singli z utworami, potem OST'ow, The best off, a na koncu Compilation off mozna o wiele wiecej zarobic niz wydajac jedna plyte ze wszystkimi fajnymi kawalkami.

No ale niech kazdy robi co uwaza za sluszne ze swoja kasa, mi tam nic do tego. Jeden ja zaoszczedzi, drogi wyda na hobby, inny znow bedzie kupowal wszystko jak leci nie zwazajac na to, czy jest to badziew. Byle tylko bylo logo z ulubionego tytulu...


Paliodor

  • Global Moderator
  • Hero Member
    • Wiadomości: 980
    • Zobacz profil
    • Paliodor's Hobby Blog
Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 16, 2009, 18:12:58
Ciag dalszy news'ow z okazji rocznicy.
W muzeum Suginami Animation w Tokio, zorganizowano wystawe zatytulowana ''Gundam 30th Anniversary MS Gundam Exhibition'' na ktorej mozna zobaczyc rozne rzeczy zwiazane z uniwersum gundam.
http://ngeekhiong.blogspot.com/2009/12/gundam-30th-anniversary-ms-gundam.html