Gundam Seed Destiny Rengou Vs Zaft 2 Plus

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 10, 2006, 18:11:38
Na początek trailer do którego się pare razy będę odnosił - http://www.youtube.com/watch?v=GhyHQ_i7scA

Gra zdaje się miała premiere pare dni temu. Sam będę mógł ją przetestować dopiero na święta (o ile konsola pozwoli... ;>), ale informacje zamieszcze.

Pierwsza część gry okazała się niezwykle zabawna co mnie miło zaskoczyło. Niby system gry prosty - walki 2vs2 ze wspólnym 'życiem' i respawnami. Niemal wszystkie mechy jakie pojawiły się w całym SEED. Druga część jak nie trudno się domyślić będzie skupiała się na Destiny, niemniej jednak wszelkie mechy i postacie z jedynki będą dostępne.

Co mi się podobało w pierwszej części to obecność oryginalnej muzyki z anime, bez jakichkolwiek przeróbek (vide Generation of CE). Podobnie zdaje się będzie z Rengou Vs Zaft 2 Plus. Bardzo dobry zabieg umilający rozgrywkę.

Może ktoś już grał w ten tytuł i mógłby coś napisać? Mnie osobiście najbardziej interesuje czy będzie możliwość stałej zmiany w MA. W pierwszej części można było tak zrobić tylko na chwilę, w dodatku było to niewygodne. Na oficjalnej stronie było coś co wskazywałoby na zmianę w tej kwestii. Nawet na trailerze widać jak Gaia zmienia się w "psa" i biegnie na dłuższy dystans. Mógłby być to ciekawy zabieg umilający rozgrywkę.

Jednak jedna kwestia nie daje mi spokoju - tanczacy Pink Zaku Meer Custom x_X - widać go na trailerze i co jak co, wygląda to strasznie.

Jedna z nielicznych gundamowych produkcji warta rozpatrzenia. Jeśli będzie mi dane zagrać to napiszę więcej.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2010, 14:53:28 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Grudzień 10, 2006, 20:00:39
zapomniales dopisac ze wersja PLUS w odroznieniu od zwyklego ZAFT vs OMNI 2 zawiera... Strike Noir`a ;p (i chyba jeszcze onslaught daggera/ dssd astraya / kerberosa no i Ginn insurgenta o ile sie nie myle)

warto tez wspomniec o nowych "scenach" ktore sie ladnie prezentuja (np walcząca Minerva na oceanie)

mnie sie najbardziej podoba to w jaki sposob oo Justice lata (nie wspominajac ze na trailerze pilotuje go Lacus :D) i to ze Akatsuki naprawde reflectuje beamy...

niby gra fajna bo mozna troche dokopac innym w ciekawe sposoby (nuclear team strike dagger =F) ale wkoncu sie pewno znudzi

przypuszczam ze gaia transform bedzie nieskonczony a standardowy MA (tzn latajacy) bedzie trwac tak dlugo jak thruster cie utrzymuje w powietrzu (nie znam zasad dzialania space combatu w tej grze)

najlepszy team to Rau + Rey w ich oryginalnych gundamach =F (bądź w 2 destroyach xD)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

FAiM

  • Full Member
  • Wiadomości: 235
    • Zobacz profil
    • http://www.manga-nippon.prv.pl
Data dodania: Grudzień 10, 2006, 20:06:21
oj pograłbym se w tę gierkę, ale nie mam ps2... a jeszcze byłoby trzeba ja spiracić... szkoda, że takie gry omijają Polskę...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez FAiM »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 10, 2006, 23:23:12
Cytat: "Count Lightning"
zapomniales dopisac ze wersja PLUS w odroznieniu od zwyklego ZAFT vs OMNI 2 zawiera... Strike Noir`a ;p (i chyba jeszcze onslaught daggera/ dssd astraya / kerberosa no i Ginn insurgenta o ile sie nie myle)
Zwykły Rengou vs Zaft 2 został wydany w wersji arcade, ale jeśli się nie mylę to tam także był strike noir. Przynajmniej widziałem jakiś filmik niby z automatu gdzie gość pilotował noira.

Cytat: "Count Lightning"
mnie sie najbardziej podoba to w jaki sposob oo Justice lata (nie wspominajac ze na trailerze pilotuje go Lacus :D)
Osobno wybiera się mecha i pilota. Tak więc każda postać może pilotować każdego MS. Meer w Destroy'u jak najbardziej możliwa...

Cytat: "Count Lightning"
ale wkoncu sie pewno znudzi
Jak wszystko.

Cytat: "FAiM"
szkoda, że takie gry omijają Polskę...
Takie gry omijają reszte świata poza Japonią.

A co do niby potęgi mechów. Owszem, tesą kompletnie niewyważone, ale to co pozwala na normalną grę w versusie to ich ilość respawnów. Jak już wspomniałem, drużyna posiada wspólne "życie". Każda śmierć zabiera określoną jego część. Ilość zależy właśnie od potęgi mecha. Tym sposobem grając freedomem możemy rządzić na polu bitwy, ale jesli zginiemy to przy standardowych ustawieniach stracimy ponad połowę tego "życia". Tymczasem takie cannon fodder są po prostu kiepskie, ale jedna śmierć zabiera jakąś 1/10. W ten sposób jak się dobrze pokieruje mechem to taka słaba maszyna może być lepsza od wielce gundamów. Dobry patent imo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

FAiM

  • Full Member
  • Wiadomości: 235
    • Zobacz profil
    • http://www.manga-nippon.prv.pl
Data dodania: Grudzień 11, 2006, 08:43:58
Cytat: "Suavek"
Takie gry omijają reszte świata poza Japonią.
no tak, ale są i gry, które omijają tylko Polskę...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez FAiM »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 24, 2006, 17:49:21
Nie miałem zbyt wiele czasu grać ale tyle co widziałem to stwierdzam, że gra nieznacznie różni się od swego poprzednika. Mamy po prostu więcej mechów, aren i postaci obejmujących zarówno SEED jak i Destiny + dwa ze Stargazera. Grafika na tym samym poziomie. W kwestii muzycznej mamy stare z poprzednika + nowe z destiny, niestety za wyjątkiem utworów śpiewanych z seed.

Jako że nie grałem wiele to nie znam dokładnie systemu ale coś mi się wydaje, że transformacja Gaia Gundam na trailerze to fake. Owszem, mechy takie jak Destroy Gudnam czy ten 'czołg' ZAFT mają opcje przemiany pod R2 ale Gaia nie. Szkoda.

Nowe mechy też ciekawe. Przepakowany Destroy czy Akatsuki. Myślę, że warto rozpatrzeć zdobycie tej pozycji. Jak uda mi się więcej pograć to coś dopiszę.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Grudzień 24, 2006, 22:14:02
Cytat: "Suavek"
rałem wiele to nie znam dokładnie systemu ale coś mi się wydaje, że transformacja Gaia Gundam na trailerze to fake. Owszem, mechy takie jak Destroy Gudnam czy ten 'czołg' ZAFT mają opcje przemiany pod R2 ale Gaia nie. Szkoda.

Skok przytrzymać + 2 razy strzałka w górę, działa z każdym gundamem mogącym się transformować ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 25, 2006, 01:01:23
Yh... faktycznie. Szkoda tylko, że to nie jest stała transformacja jak właśnie u Destroy'a czy tego Zaftowego czołgu. To znałem jeszcze z jedynki np. u Raidera czy Chaosa, u Gai po prostu nie próbowałem. Ale dzięki i tak ;>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

mario87

  • Hero Member
  • Wiadomości: 600
    • Zobacz profil
Data dodania: Grudzień 27, 2006, 02:46:08
Jedna rzecz mnie rozpierdoliła prdzed chwilą, misja u Heinego, przylatuje Pink Zaku i Meer zaczyna śpiewać, reakcja? napierdalają w nią atomówkami :D jeśli którąś dostanie to game over :lol:

Co do samej gry to jest całkiem fajna, modele mechów są świetne, mają też świetną animację, efekty graficzne są dobre, ale samo otoczenie takie saobie. Widząc filmiki z jedynki odrazu zauważyłem że system gry jest taki jak w MSG vs Zeta, wprawdzie były to tylko filmiki z youtube ale nie trudno było to rozpoznać, teraz grając w Rengou vs Zaft 2+ mogę powiedzieć że to naprawdę ten sam system, tylko może trochę podrasowany(i systemowo i graficznie). To co mi się nie podoba to że misje wykonujemy w takiej kolejnosci jak chcemy, chronologia zdażeń jest rozciągnięta, a co do samych misji to jest to co w było w Destiny + kilka poobocznych wątków. Kolejna rzecz która mi się nie podoba to brak ważnych wydażeń, no może nie brak, a ich słabe wykonanie, np. wszystkie 3 skradzione MS możemy rozwalić już chyba przy pierwszym spotkaniu(w msg vs zeta ważnie przecwinicy uciekali kiedy nie mieli ginąć), albo zniszczenie Takemizuhiego, stoi sobie w porocie i możemy w niego nawalać jak chcemy :/ W grze zdobywamy poziomy i doświadczenie, chociaż nie wiem po co i nie mam też najmniejszego pojęcia jak, jakiś support character na 15 poziomie za jedną misje może zdobyć nawet połowe paska, a mi maxymalnie udało się chyba 1/10 na 3lv, normalnie zdobywamy ggdzieś tak 1/20 0_o

Bardziej podobał by mi się patent z "co by było gdyby" z MSG vs Zeta, a tak nawalamy się "idąć zgodnie z Anime"(chcociaż plusem jest tutaj brak monotomności która toważyszyła MvZ kiedy kilka razy trzeba było wykonywać tą samą misją tylko że z innym obrazkiem bohatera i czasami innym MSem), co jak pisałem nie jest też jakoś dobrze zrobione, twórcy już mogli by zrobić tak jak w Never Ending Tomorrow.

Ogólnie mówiąc fajna nawalanka, chociaż fabularnie(jak i same jego wykonanie) jest słabiutko, ale mówimi tutaj o Destiny ;)

piszę to po kilku godzinach gry, bardzo możliwe że napewno jest jeszcze coś przedemną
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez mario87 »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Grudzień 31, 2006, 02:57:07
From Gunota

Pierwsza część gierki na PSP? To ja już współczuję wielce fanom i posiadaczom tych konsolek. Czeka ich wymiana krzyżaka...

Poważnie, grając w pierwszą część rozwaliłem gałkę i krzyżak na padzie ;p. No może nie do końca, ale po dłuższej sesji zaczęły luźniej chodzić niż wcześniej. Teraz grając we wszelkiego rodzaju nawalanki odpinam nowy kontroler i podłączam ten stary do masherki. Niestety, tak w dużej części ta gra wygląda, szczególnie side-step'owanie.

Poza tym trochę dziwne, że wydają pierwszą część, nie drugą. Ale dam sobie uciąć paznokcia, że takowa wyjdzie parę miesięcy później :>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Styczeń 24, 2007, 19:16:48
Od czasu do czasu włączam sobie ten tytuł do szybkiej rozgrywki i muszę przyznać, że to chyba najlepsza gundamowa arcade'ówka z jaką miałem styczność. Jedyne co odpycha to poziom trudności w Arcade. No chyba, że to ja jestem taki słaby. Tak czy inaczej, walka przeciwko S-F, I-Justice i Akatsuki na raz nie jest zabawna. Szczególnie, że zginąć mogę tylko raz. No ale jeszcze tylko parę mechów do odblokowania i będzie można sobie przyjemnie grać.

Takie pytanko - na trailerze gry widać trójkę bezimiennych w DOM'ach wykonujących Jet-Stream attack. Ktoś wie czy/jak jest to możliwe w grze?

Ogólnie podoba mi się fakt, że mechów jest dużo i są dość zróżnicowane. Nawet wszelkie kolorystyczne odmiany się nieco różnią (vide GOUF Heine i Yzaka). Przyjemna sieczka ;>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:26:04
odnosnie Jet-Stream`a w.g gamefaqs move list nie jest to mozliwe przypuszczam ze to bylo z bety gry gdzie takie cos bylo mozliwe,
jesli BARDZO bys chcial to zrobic to prosze w 3osoby (tzn ludzi :P (chociaz czasem ogladam takie lamy...)
na youtube jak sie czasem poszpera to fajne filmiki mozna znalezc (moj ulubiony = http://youtube.com/watch?v=T1qpjlWPQ8w)
mnie najbardziej rozklada misja gdzie sie walczy z Legendem/Destinym/S-F/I-J NA RAZ (tzn ty vs wszycy 4)

juz niedlugo i ja se zagram tylko przerobie swojego ps2... bede spał z padem (o ile bede spał) tym bardziej ze teraz mam ferie xD
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 16:42:57
No ja gram w tą gierkę raczej dla odprężenia niż profesjonalnie więc wysokim poziomem nie grzeszę (co innego Tekken 5 ;p). Niemniej jednak w Arcade na poziomie trudności Hard nie jest zbyt ciekawie gdy się właśnie walczy przeciwko trzem czy czterem najpotężniejszym(?) mechom z anime.

Poza tym sam nie gram żadnymi Strike'ami czy Justice'ami tylko GOUF'em ;p. Dla mnie zarówno najwygodniejszy jak i najprzyjemniejszy.

Co do Twojego filmiku, gość poszedł na łatwiznę bo włączył nieskończony boost i dużą ilość "speciala" więc jednak jest to duże ułatwienie (jest się ciągle w ruchu). W arcade taka "zabawa" jest utrudniona dodatkowo z tego względu, że zginąć można tylko raz. Tak więc pokonanie dwóch Saviour'ów a następnie S-F, Akatsuki i I-Justice jednocześnie nie jest proste. Chociaż po paru podejściach z reguły się udaje. Mniej odporni psychicznie gracze powinni jednak zabezpieczyć swojego pada przed ewentualnym kontaktem ze ścianą.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Count Lightning

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 345
    • Zobacz profil
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 17:14:25
a czy ja mowie ze bede katował S-F i I-J (ten 2gi bedacy moim ulubiencem) :P? oczywiscie ze od czasu do czasu zagram sobie 4fun ale tak to gouf heinego czy zaku luny jak najbardziej no i do tego mwu/athrun na pilota (trzeba kochac mwu-san`a za jego teksty...) i kira/heine na suporcie (trzeba kochac heinego za jego OK gdy wydaje mu sie rozkaz...)

a co do filmiku to nie mowilem ze gosc dobrze gra tylko milo sie go oglada bo jest akcja (na infinite boost aerial combat wyglada najlepiej...) a przynajmniej ja tak mam, no ale jak czasem widze filmik gdzie gosc grajac Destiny wali TYLKO z plasmy i od czasu do czasu h-h albo akatsuki obrywajacy z riflow/plasm co 2sekundy zamiast uzywac yata no kagami to n/c

mniej odporni psychicznie gracze niech lepiej ustawia se diff 1 + inne ulatwienia i najpierw pocwicza na versusie ;p (oczywiscie zaczynajac od Windama ktory chyba jest idealny dla nowych)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Count Lightning »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Styczeń 25, 2007, 20:46:07
Cytuj
(oczywiscie zaczynajac od Windama ktory chyba jest idealny dla nowych)
Windam jest do dupy. Szczególnie dla nowych.

Korzystając z tymczasowego nadmiaru wolnego czasu nagrałem trzy filmiki z gry ;> Wybaczcie tylko słabą jakość - w mpeg-2 nie mogłem zgrać filmów bo mi program nawalał. W wmv się udało ale jak widać youtube musiał wszystko popsuć. Trudno.

Proszę darować sobie komentarze "n00b jesteś" ;p

http://www.youtube.com/watch?v=HhuzxYqiReI
http://www.youtube.com/watch?v=VAbI5rNRST8
http://www.youtube.com/watch?v=v87PfHkRLYI - tutaj ustawiłem cpu level 5, od razu czuć różnicę w poziomie gry...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »