jeszcze jedna...

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Marzec 05, 2006, 16:10:14
Cytuj
-shinn zginął ( najlepiej zabity przez nowego głownego bohatera
Tylko po co?

Cytuj
- głownym bohaterem był ktos z destiny planu dulli dala plus ktos w stylu reya czy rawa.
Żadnych więcej ludzi w masce i klonów... Poza tym w jakim sensie "z destiny planu"? Takowym gościem był już Rey. Spartolili go... więcej nam nie trzeba.

Cytuj
-gdyby ci szpiedzy co ppmogli wygrac chaosa i reszte, mieli jakas swoja organizacje
To już by było totalnie naciągane. Ile tych organizacji można wymyślać? Już ten Logos wydaje mi się kompletnym przegięciem, a tu jeszcze coś... Poza tym myślę, że to byli po prostu ludzie ww. Logosa, szpiedzy.

Cytuj
-gdyby głowni bohaterowi nie byli od razu super asami, tylko po prostu ida sobie normalnie do jakies akademi wojskowej i w pierwszym epie okazuje sie, ze wszyscy studenci musa walczyc (...) i wtedy zostaliby asami.
Dlaczego po części kojarzy mi się to z Gundam 0083...?

Cytuj
bo wróg kradnie nowe ms'y zaftu
O NIE! Ile można...? Nie dość, że nowe to jeszcze kraść... geez...

Cytuj
lub nowej wersji zaft o nazwie Eternity
Tylko co ty z tym Eternity? Pragnę zauważyć, że to cały czas jest plotka, i nic nie zostało potwierdzone.

Cytuj
a role dullindala przejąłby Athrun
Eeee...?

Cytuj
-gdyby nowe ms'y nie były świeciące i utrzymane w miare przyzwoitych kololrkach jak np. legend czy infite-justice.
No jasne, nie ma to jak oczojebny róż... Dla mnie "przyzwoite kolorki" i porządne mechy to coś na wzór tych z 08th MS Team.


Tak więc wybacz, że nie podzielam tudzież nie zgadzam się z twoimi marzeniami ;>. Dla mnie najlepiej gdyby więcej kontynuacji SEEDa by nie było...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 05, 2006, 16:25:49
Ja trzeciego Seeda przyjąłbym tylko jako reinkarnację 08th MS Team :D

W każdym razie, co powinien mieć GS 3?
- EA musi dostać jakiś asów w masówkach, nie będących narkotyzowanymi
- ZAFT mniej gundamów...
- Kira ma umrzeć! Albo by był na tyle ciężko ranny, by nie mógł walczyć... Ostatecznie, wyłączyć mu aimbota, wallhacka, speedhacka i godmode i pozbyć się S-Freedom
- Shinn ma żyć, np. jako anty-charakter
- By masówki były większym wyzwaniem dla głównych bohaterów (którymi nie będzie nikt powiązany z Eternalem i spółką)
- Fukuda big no no
- MNIEJ POWTARZANIA ANIMACJI!!!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Marzec 05, 2006, 17:00:50
Osobiście mile bym przyjął jakąś OAVkę będącą zwykłym side-story. Coś jak 0080, 08th MS Team czy 0083 (ten akurat mi się nie podobał ;p). Bez Kiry, Shinna, Athruna, Lacus czy kogokolwiek ze znanej nam ekipy. No chyba, że byłaby to któraś postać drugo lub trzecioplanowa (np. Astray Girls, ekipa DOM'ów czy cuś). Jeśli chodzi o samą reżyserię, nie będę oryginalny
- mniej powtarzania animacji
- mniej walk w powietrzu i kosmosie, więcej na ziemi z wykorzystaniem terenu
- brak mięsa armatniego i "one shoot kills"
- aby nie kradli żadnych nowoczesnych mechów (aby ich w ogóle nie było)
- bardziej nastawione na taktykę walki
- stworzyć rozbudowane, ciekawe, różnorodne postacie, dobrze je rozwinąć, nie powielać schematów = za trudne dla fukudy...
- nie skupiać się na walkach mechów ale na fabule i postaciach
- mniej kolorowe mechy/usunięcie oczojebności

A najlepiej...
- nie robić kontynuacji ;>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 05, 2006, 21:12:51
http://img373.imageshack.us/img373/9052 ... aku1iw.jpg
http://img314.imageshack.us/my.php?image=buster29qy.jpg

W takich warunkach bitwy mogłyby być naprawdę dobre...

PS. Wiem wiem, ja ciągle o walce  :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Marzec 05, 2006, 21:31:00
Cytuj
PS. Wiem wiem, ja ciągle o walce Ale nie po to oglądam anime o mechach, bym tych mechów w akcji nie mógł zobaczyć
Ależ przecież nikt nic nie mówi ;>
To jest tak samo jak ze Star Wars'ami. W starej trylogii wszelkie walki na miecze tudzież kosmiczne batalie były swego rodzaju momentemi kulminacyjnym, czymś przykuwającym uwagę, mającym swój klimat i cel. W nowej trylogii wszelkie walki i efekty to stały element występujący co 5min między krótkimi dialogami. Tak samo jest z Gundamami porównując na przykład takiego 0080 i Destiny. W pierwszym walk mamy pare, w drugim nudny przesyt. Także lubię sobie popatrzeć na ciekawe batalie mechów, jednak nie bezmyślne strzelanie w powietrzu i latanie w kółko... Ciekawsze sceny batalistyczne w Destiny policze na palcach dwóch rąk (np. Heine[ken] vs Stellar). A ile było w sumie? Wolę nie liczyć.

Też nie patrzę tylko i wyłącznie na postacie. Właśnie dlatego lubię Gundamy bo jest to zarówno (zwykle) świena historia z boskimi postaciami  (zwykle ;p) na tle dramatycznych wydarzeń wojennych. Jest tu miejsce zarówno na character development jak i niezłe sceny akcji. Niestety Destiny nie spełnia tych wymogów, dlatego jestem tak negatywnie nastawiony do wszelkich kontynuacji. Ten cały Stargazer ma być OAV'ką - ciekawe w związku z tym czy będzie ona kilkuodcinkowa (vide 0080, 0083, 08th MS Team) czy też coś na wzór Final Plus... we'll see, mam nadzieje, że coś z tego będzie (lol).

Ciekawe te obrazki co zapodałeś. Właśnie wszelkie batalie w lesie, terenach skalnych itp. byłyby ciekawsze niż strzelanie w powietrzu...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 05, 2006, 21:37:01
Cytat: "Suavek"
Cytuj
PS. Wiem wiem, ja ciągle o walce Ale nie po to oglądam anime o mechach, bym tych mechów w akcji nie mógł zobaczyć
Ależ przecież nikt nic nie mówi ;>
To jest tak samo jak ze Star Wars'ami. W starej trylogii wszelkie walki na miecze tudzież kosmiczne batalie były swego rodzaju momentemi kulminacyjnym, czymś przykuwającym uwagę, mającym swój klimat i cel. W nowej trylogii wszelkie walki i efekty to stały element występujący co 5min między krótkimi dialogami. Tak samo jest z Gundamami porównując na przykład takiego 0080 i Destiny. W pierwszym walk mamy pare, w drugim nudny przesyt. Także lubię sobie popatrzeć na ciekawe batalie mechów, jednak nie bezmyślne strzelanie w powietrzu i latanie w kółko... Ciekawsze sceny batalistyczne w Destiny policze na palcach dwóch rąk (np. Heine[ken] vs Stellar). A ile było w sumie? Wolę nie liczyć.

Dlatego sztuka polega na odpowienim wypośrodkowaniu między walkami (oczywiście dobrymi), a fabułą. Za dużo fabuły w filmie wojennym może znudzić, podobnie jak i za dużo walk.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

Invoke

  • Full Member
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 08, 2006, 08:49:47


i co o tym myślicie??

i o tym:
Mobile Suit Gundam SEED C.E.73 Stargazer
- Format: 3 episodes each 15 minutes long. Available through net streams and events. It will first appear at Shizuoka Hobby Show in May. The story takes place immediately after Break The World.

Staff:
- Director: Susumu Nishizawa
- Script: Shigeru Morita
- Character Designer: Kenichi Ohnuki
- Mecha Design: Kunio Okawara, Beecraft

2 main characters:
- Sven Cal Bayan: 19 year old male natural. Strike Noir pilot. Phantom Pain 2nd Lt. A relentless and extreme fighting machine with an intense hatred of Coordinators.
- Selene McGriff: 28 year old female coordinator. One of the researcher of "GSX-401FW Stargazer Project"

Main unit:
- GAT-X105E Strike Noir - Based on Strike Gundam. (Gunpla version will come out)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Invoke »

mario87

  • Hero Member
  • Wiadomości: 600
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 08, 2006, 17:31:54
ten obrazek to fake, widziałem już wcześniej wersje z Cagali i Arthrunem w takiej samej pozycji z dziećmi(oczywiście blond version ;p)

co do drugiego to jest to potwierdzona informacja, jest to w najnowszym Newtype


szczególnie w tej informacji cieszy mnie to że nie widze tam nazwiska Fukuda :)  ale nowy reżyser pracował już przy Destiny, troche info o nim
http://animenewsnetwork.com/encyclopedi ... hp?id=7756


i jeszcze info w sprawie SEED Destiny special edition
Cytuj
SEED DESTINY Special Edition
- Format: 4 part series with first one airing this Spring in widescreen format.
- Story is based on Athrun's point of view. The reason behind this according to Fukuda: if this is done in Kira's POV, Shinn becomes the enemy. If this is done in Shinn's POV, Kira becomes the enemy. Meeting between Kira and Shinn will be brand new animation.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez mario87 »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Marzec 09, 2006, 01:22:42
Hmm... nie powiem, nie podchodzę do tego pomysłu sceptycznie. Raz, że nie robi tego Fukuda (yay), dwa, że będzie to side-story. Przedstawienie akcji z perspektywy trzech różnych osób, nice... nice... Ale 15min na odcinek? Nie uważacie, że to trochę za mało?

Może być ciekawe, czekam z niecierpliwością.

PS. Czy tylko mnie ten nowy gundam w ogóle nie przypomina Strike'a? ;>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »

mario87

  • Hero Member
  • Wiadomości: 600
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 09, 2006, 03:14:41
tylko tobie ;p
ale fakt głowe ma trochę inną, antenki też, ale Testament i Out Frame też mają inne V-fin, co do reszt to widać że ramiona ma prawie identyczne co Strike, tors/'klatak piersiowa' jest troche zmeniona ale też przypomina Strike'a, po lewej jest mały obrazek Sitrike Noir i z profilu lepiej widać że tors, ramiona, krok i nogi przypominają te części ze Strike'e ;)
na tych tak jakby 'skrzydłach' są jakieś rączki, może coś na styl wielkiego miecza od Astray Blue Frame Second L?

na mahq jest 'więcej' obrazka Strike Noir


co do 15min to trochę mało i jakoś nigdy się nie spotkałem z 15 minutowymi odcinkami, ale lepiej tyle niż wcale

jeszce jedna rzecz która mnie cieszy to to że będzie Gunpla Strike Noir :D ), mam chociaż małą nadzieję że będzie wersja HG 1/100
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez mario87 »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 09, 2006, 15:31:18
15 min na ep... Mało mało... Ale spójrzmy na to z innej strony - może w tych 15 minutach będzie więcej treści niż w 5 epach GSD  :twisted: Czyli Gundam Strike Noir :D I najważniejsze - nie jest kopią Strike'a. Ba, można w ogóle wywalić to Strike z nazwy, bo Strike'a to poza korpusem nie przypomina ;) A te coś niebieskie wystające - możliwe, że to szable, ale wątpie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

mario87

  • Hero Member
  • Wiadomości: 600
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 09, 2006, 18:59:44
nie wiem dlaczego wam Noir nie praypomina strika, korpus, pas, nogi, część ramion, ewidentny strike, tylko troche po kosmetyce :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez mario87 »

Dehumanizer

  • Sr. Member
  • Wiadomości: 313
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 09, 2006, 20:55:32
Cytat: "mario87"
nie wiem dlaczego wam Noir nie praypomina strika, korpus, pas, nogi, część ramion, ewidentny strike, tylko troche po kosmetyce :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Dehumanizer »

Invoke

  • Full Member
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Data dodania: Marzec 09, 2006, 21:02:25
nie moge sie go doczekać, krtos wie kiedy bedzie?
Co do Strike Noir to moim zdaniem jest to tak przerobiony Strike, ze nie ma sensu go tak nazywać i można by mu było dać zupełnie nowe imie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Invoke »

Suavek

  • Hero Member
  • Wiadomości: 1623
    • Zobacz profil
    • http://ja.gram.pl/SuavekS
Data dodania: Marzec 09, 2006, 21:34:24
W Maju.
Jeszcze w sprawie długości odcinków. Coś sądzę, że te informacje 15min sa błędne. Po prostu nie wyobrażam sobie przedstawienia całej fabuły Stargazera, szczególnie w perspektywy trzech różnych osób w ledwie 45min (15min na osobę). To co by się miało dziać? Pare dialogów i reszta strzelaniny? Jeśli tak to ja podziękuje...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Suavek »